کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

ایده هایی برای کادو دادن به همسرانتان را می توانید در این وبلاگ ببینید.

بایگانی

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هندوانه شب یلدا را تزیین کنید

هندونه میوه خوشمزه ای که زینت بخش شب بلند یلداست، میوه مورد علاقه ای برای کسایی که میوه آرایی می کنن. در اصل تزیین هندونه یه هنر ژاپنیه به اسم موکیمونو . در این هنر هندونه مثل یه مجسمه میمونه که برای تزیین و حکاکیش وقت زیادی صرف میشه. اما ما ها هم از این هنر استفاده می کنیم و برای تزیینات شب یلدا سود می بریم و هندونه هامون خوشگل می کنیم.

هندونه در قدیم میوه ای تابستونی بود که فقط تابستونا پیدا می شد و همه منتظر بودن تابستون بیاد و این میوه خوشمزه رو بخورن و ازش لذت ببرن، اما این روزه این میوه همه جا پیدا میشه و هر وقتیم که خواستید می تونید اونو پیدا کنید. یکی از رسمای ما ایرانیا هم خوردن هندونه شب یلداست، که یکی از تزیینات شب یلدا تزیین هندونست که اونو به شکل حیوونای مختلف، ظرف های تزیین شده خوشگل، سبد درست می کنن و خود هندونه رو هم به شکل رز یا گل های زیبای دیگه در میارن و برای این شب استفاده می کنن. شما هم می تونید یه کارد تیز پیدا کنید و مهموناتونو با یه تززین هندونه فوق العاده شگفت زده کنید.

شاید این کار به نظر کمی سخت بیاد اما اگه روش انجام اونو بلد باشید واقعا راحت و سادست. توی این ویدیو یاد می گیرید که یه کاسه به شکل گل نیلوفر با پوست هندونه درست کنید و خود هندونه رو با قاشق اسکپ بستنی گرد برش بدید و یه ظرف خوشگل با دیزاین زیبا برای مهمونا آماده کنید و تزیین میز شب یلدا تونو خاصص  کنید. قبلا براتون ایده های مختلفی برای کادوهای شب یلدا و دکوری های دیگه گذاشتیم که می تونید از اون ها هم ایده بگیرید و شب خاطره انگیزیو تجربه کنید.

در وبلاگ کادو چی بسازم ایده های کادویی برای همسرتونو پیدا کنید و اون هارو بسازید و همسراتونو خوشحال کنید.

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

ساخت خودکار پارکر چگونه است؟

کمپانی های زیادی خودکارهایی در مدل ها . طرح های زیادی تولید می کنند. اما کمپانی پارکر خودکارهای لاکچری و لوکسی تولید می کند که مخصوص شیک پوشان و کسانی است که به نوع و زیبایی وسایلشان اهمیت می دهند. این کمپانی در سال 1888 ساخته شده است . در این ویدیو چگونگی ساخت این خودکارها را می بینید . می بینید که در ساخت آن ها از چه متریال هایی استفاده شده است.

این خودکارهای ساده و کاربردی برای استفاده روزمره مناسب هستند. این خودکارها واقعا نوشتن رو برای شما لذت بخش می کنند. کمپانی پارکر از بهترین متریال برای ساخت لوازم التحریرش استفاده می کند، این متریال ها از بهترین کیفیت ها سود برده و گزینه زیبایی در همه اون ها به چشم می خوره. این کمپانی در ساخت خودکارهایش به جزئی ترین چیزها اهمیت می دهد و آن ها را در ساخت خودکارهایش به کار می برد. تیم متخصصی در این کمپانی برای تهیه خودکارهایی با تنوع فراوان کار می کنند که شما را برای سال ها راضی نگه می دارد.

مهم ترین قسمت خودکارهای پارکر موتور آن هاست که موتور این خودکارها از نوک قلم، مغزی خودکار و جوهر تشکیل شده است. در این خودکار فلز های گرانبهایی استفاده شده است که همین موضوع عمر و دوام این خودکارها را بالا برده است. در این خودکارها برای ساخت سر و بدنه خودکار از وقه نازک طلا، نقره  یا استیل ضدزنگ استفاده می شود و بعد از ساخت سر و بدنه خودکار اون رو تزیین و حکاکی می کنند.

در تولید این خودکارها از تکنیک بسیار مهمی استفاه می شود که در این مورد در کل اروپا پیشرو هستند و این تکنیک مهم آبکاری است. پایه خودکارهای پارکر برنجی یا نقره ای است که آن ها را با فلزات گرانبها پوشش می دهند.

مرحله نهایی تولید این خودکارها سرهم بندی کردن قسمت های مختلف آن هاست که به دلیل کیفیت بالای تمام قسمت ها سرهم بندیشان هم با دست انجام می شود و ماشینی نیست.

می توانید ایده هایی برای خرید کادو تولد رو در وبلاگ کادو تولد ببینید.

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

ایده متفاوت کادویی: دستگاه گریل بدون دود

کباب درست کردن روی آتیش خیلی حس خوبیه. بوی دود، طعم کباب و زمانی که برای پختش صرف میشه واقعا لذت بخشه. این کارو می تونید با دستگاه های مختلف انجام بدید.

می تونیم هر چیزیو گریل کنیم از سبزیجات و گوشت گرفته تا غذاهای دریای و میوه، میشه گفت هیچ چیزی وجود نداره که نتونیم گریلش کنیم. پس مهم ترین تصمیم برای گریل کردن هزینه کردن برای اونه. یه دستگاه گریل می تونه انتخاب غذای شمارو مشخص کنه و وسیله ایه که توی هر آشپزخونه ای باید وجود داشته باشه. چیزهایی که برای خرید یه دستگاه گریل مهمه بدونید اینهاست: دما، زمان، سوخت مصرفی، حرارت دهی مستقیم یا غیرمستقیم و البته امنیت.

همیشه شرایط گریل کردن در بیرون از خونه وجود نداره، علاوه بر اون ممکنه شما فضای کافی برای این کار نداشته باشید. به همین دلیل می خواییم دستگاه گریل فیلیپس رو به شما معرفی کنیم که چون بدون دوده می تونید توی خونه هم ازش استفاده کنید و نیازی نیست حتما بیرون از خونه باشه.

بهتون یاد می دیم که چجوری از این دستگاه استفاده کنید و طرزتهیه یه استیک خوشمزه و یه قارچ برگر فوق العاده رو می بینید. بهتون پیشنهاد می کنم حتما این ویدیو رو ببینید.

مطمئنا یه دستگاه گریل هر خانمی رو خوشحال می کنه چرا که آشپزی رو بسیار لذت بخش تر می کنه.می تونید توی وبلاگ کادو تولد ایده های تولد زیادی برای همسرتون پیدا کنید 

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

کاردستی با کاغذ 

کاردستی های زیادی میشه با کاغذ درست کرد یکی از هنر های  معروف با کاغذ اوریگامیه که میتونید هر چیزی درست کنید از گل های کاغذی گرفته تا چتر کاغذی ولی اینکه بتونی کاری متفاوت با بقیه انجام بدی هنر بزرگیه.

توی این ویدیو می بینید که این هنرمند با چه ظرافت و دقتی برش های کوچکی روی کاغذ ایجاد می کنه و شکل یک برگ زیبا رو از توی یک تکه کاغذ با هنرمندی تمام در میاره. این کاردستی با کاغذ کار پیچیده و سختی نیست کافیه شما با ظرافت و صبر و حوصله برش های کوچیکی روی کاغذ ایجاد کنید البته در ابتدا باید طرح مورد نظرتونو روی کاغذ بکشید و محل برش هارو هم مشخص کنید. این کاردستی با کاغذ می تونه کادوی خوبی برای آشنایانتون باشه، شما می تونید اونو روی یه مقوای رنگی بچشبونید و بعد قاب بگیرید و به عنوان یه تابلو زیبا به دوستانتون هدیه بدید و یا رنگ مقوا رو با رنگ دکوراسیون خونتون هماهنگ کنید و  این تابلو رو برای دکور خونتون استفاده کنید.

میشه کارهای جالب دیگه ای هم با این کاردستی انجام بدید مثلا کادوتونو با یک کاغذ رنگی کادوپیچی کنید و بعد این برگ رو درست کنید و برای تزیین کادوپیچیتون ازش استفاده کنید.

ایده هایی برای ساخت کادو می تونید در وبلاگ کادو چی بسازم  ببینید.

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

همسرتان را با کادو دادن یک عطر خوشحال کنید

تام فورد همیشه بیشتر از آن چه شما انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهد و همیشه چیزی برای شگفتی باقی می گذارد.

عطر تام فورد نویر مانند تمام عطر های تام فورد کاملا حس بی پروایی و زرق و برق را منتقل می کند، این عطر با رایحه شاعرانه و جذابش مدت ها همراه شما خواهد بود، رایحه ابتدایی این عطر کاملا مردانه و چوبی است، اما بعد از گذشت 2 تا 4 ساعت رایحه ای پیدا می کند که حس تازگی را به شما منتقل می کند. بوی آن یادآور کافه های مراکش است. نت های این عطر از ساده به پیچیده می روند و هرچه بیشتر به این رایحه ها نزدیک شوید چیز های بیشتری کشف می کنید.

فراموش نکنید که مدت دوام این عطر فوق العاده است ، هنگامی که در ابتدا از آن استفاده می کنید شاید بوی تند آن شما را شگف زده کند اما سریعا بوی آن به یک بوی آرام وانیل تغییر می کند.

این عطر مردانه و شیک برای استفاده روزانه چندان مناسب نیست اما می تواند بهترین عطر برای یک قرار عاشقانه باشد. رنگ بطری این عطر مشکی است و نشان دهنده پر رمز و راز بودن و مجلل و لوکس بودن این عطر است.

 رایحه این عطر می تواند بهترین رایحه ای باشد که تاکنون امتحان کرده اید و این رایحه می تواند سلایق مختلف را راضی نگه دارد، به همین دلیل می تواند کادویی فوق العاده برای مردانی باشد که به دنبال عطرهایی مردانه، جذاب و اغواگر هستند.

ایده های بیشتر کادویی برای مردان را می توانید از وبلاگ کادو برای دوست پسر ببینید.

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

میز شب یلدا را برای همسرتان تزیین کنید

میشه کادویی که به همسرتون می دید تزیین میز باشه. پیشنهاد ما تزیین میز شب یلدا با تم اناره. شما برای این تزیین کارت های تبریک مدل انار درست می کنید که همسرتون هم می تونه از اون ها استفاده کنه و اون هارو یادگاری نگه داره. 

تم های زیادی برای این شب می تونید انتخاب کنید، اما پیشنهاد ما به شما تم هندوانه ای یا اناری است. چرا که هم می توانید شیرینی هندوانه ای درست کنید و هم می تواند میزتان را تزئینات هندوانه ای یا اناری بکنید. در این ویدیو تزیین میز شب یلدارو برایتان داریم که می توانید از آن استفاده کنید و میزتان را تزیین کنید.

تزیین میز یکی از هنرهایی است که هر کسی باید بلد باشد و چه بهتر که بتواند این کار را به مناسبت همان روز انجام دهد. آموزشی که در این ویدیو برای شما در نظر گرفته ایم تزیین دستمال سفره و لیوان با انارهای کاغذی زیبا است. می توانید مرحله به مرحله این ویدیو را دنبال کنید تا شما هم به سادگی این کار را کرده و میز شام این شب را منحصر به فرد و خاص کنید.  

برای ایده های بیشتر در مورد کادو های مقرون به صرفه وبلاگ کادو ارزان رو هم می تونید دنبال کنید.

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

دستبند دوستی و عشق، کادویی زیبا برای خانم ها

دستبند دوستی - کادو
کادو دادن به همسرتون نباید همیشه به مناسبت و دلیل باشه، می تونید یه دستبند زیبا و ساده درست کنید و به اون نشون بدید که چقدر دوسش دارید. کادوهای بی مناسبت و ساده خیلی دلنشینن. ساخت این دستبند دوستی خیلی راحته و شما می تونید از نخ های رنگی زیاد استفاده کنید و یه دستبند رنگی رنگی و شاد درست کنید. شما حتی می تونید این دستبند رو درست کنید و به دوستانتون هدیه بدید، ایده های کادویی زیاد و ارزانی رو می تونید در وبلاگ کادوارزان هم ببینید. اما با این ایده می تونید هم نیازمند صرف هزینه های زیادی نباشید و هم کادویی دوست داشتنی برای هر خانومی بسازید.  
 
  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

شمع هندوانه برای تزیین میز شب یلدا


شب یلدا داره میرسه و باید از الان به فکر اون باشیم. یکی از چیزهایی که باید حتما شب یلدا داشته باشیم هندوانه ست. می تونید تزیین میز شب یلداتونو با چیزهای هندوانه ای انجام بدید. منم برای اینکار یه ایده ویژه دارم و اون ساخت شمع هندوانه ایه که بسیار راحته و هم می تونید از اون خودتون استفاده کنید و هم می تونید اونو درست کنید و به مهموناتون هدیه بدید. شما می تونید از این شمع ها برای سورپرایز کردن همسرتون برای این شب دوست داشتنی هم استفاده کنید. شمع می تونه استرس هاتونو کم کنه و جلوه زیباتری به میزتون بده.
برای ساخت این شمع زیبا به چندتا فیتیله بلند، چندتا لیوان کاغذی، پارافین شمع، مداد شمعی و روغن خوش بو احتیاج دارید. در ابتدا باید پارافین رو ذوب کنید و بعد به اون رنگ و روغن خوش بو رو اضافه کنید. سپس انتهای فیتیله رو چسب زده و  اونو به ته لیوان کاغذیتون بچسبونید. بعد از اون نوبت به ریختن پارافین سبز رنگه که باید اونو تا یک چهارم لیوان بریزید و بذارید خودشو بگیره و بعد به همین ترتیب پارافین سفید و قرمز رو بریزید. و بعد از اینکه پارافینا خشک شدن لیوان کاغذی رو جدا کنید. برای دیدین بقیه مراحل حتما ویدیو رو ببینید . 
  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

ایده های کادویی دوست داشتنی و دست ساز

کادو دادن همیشه حس خوبی برای آدم به دنبال دارهف و چه بهتر که این حس خوب رو بتونیم همیشه تجربه کنیم. اما برای اینکار شاید فکر کنید که باید هزینه های زیادی هم صرف کرد. ما به شما چند ایده کادویی یاد می یدم که با صرف کمترین هزینه بتونید خودتون کادوهایی درست کنید که به بهترین لحظات رو براتون به ارمغان بیارن. کادو حتما نباید گران باشد چراکه ارزش معنوی هدیه ای دست ساز و چیزی که برای درست شدنش زمان صرف شده است بسیار بیشتر است. برای کادو دادن باید از هر فرصتی استفاده کرد، لازم نیست دنبال بهانه ای برای کادو دادن باشید هر اتفاق کوچیکی ارزش کادو دادن و جشن گرفتن رو داره.پس دست به کار شید و این ایده های کادویی رو درست کنید و اطرافیانتون خوشحال کنید.

  • نیلوفر آبی
  • ۰
  • ۰

آموزش بستن شال گردن

 روش های مختلفی برای بستن شال گردن وجود داره. در دنیای مد و لباس شال گردن ها جنس های مختلفی دارن ، اون ها طرح و انواع مختلفی دارن از شال گردن های بافت گرفته تا شال گردن های پارچه ای. امروزه شال های پارچه ای بخش مهمی از لباس های زمستانه را تشکیل داده اند اما اینکه با هر لباسی باید چگونه سال گردنی بپوشیم و آن را چگونه دور گردنمان بپیچیم بحث مفصلی است که شاید نیاز به اموزش داشه باشید. 
خیلی از شما شاید ندونید که چقدر یه شال گردن که درست و مطابق تیپ و استایل شما انتخاب شده باشه می تونه ظاهر شمارو شیک تر و زیباتر کنه. خیلی از ما شاید ندونیم که چجوری شال گردن رو دور گردنمون بپیچیم تا هم ظاهر بهتری داشته باشه و هم گرم تر نگهمون داره و هم اینکه شاید ندونیم با چه استایلی باید به چه صورتی شال رو دور گردنمون ببندیم.
  • نیلوفر آبی