کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

ایده هایی برای کادو دادن به همسرانتان را می توانید در این وبلاگ ببینید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ساخت خودکار پارکر چگونه است؟

کمپانی های زیادی خودکارهایی در مدل ها . طرح های زیادی تولید می کنند. اما کمپانی پارکر خودکارهای لاکچری و لوکسی تولید می کند که مخصوص شیک پوشان و کسانی است که به نوع و زیبایی وسایلشان اهمیت می دهند. این کمپانی در سال 1888 ساخته شده است . در این ویدیو چگونگی ساخت این خودکارها را می بینید . می بینید که در ساخت آن ها از چه متریال هایی استفاده شده است.

این خودکارهای ساده و کاربردی برای استفاده روزمره مناسب هستند. این خودکارها واقعا نوشتن رو برای شما لذت بخش می کنند. کمپانی پارکر از بهترین متریال برای ساخت لوازم التحریرش استفاده می کند، این متریال ها از بهترین کیفیت ها سود برده و گزینه زیبایی در همه اون ها به چشم می خوره. این کمپانی در ساخت خودکارهایش به جزئی ترین چیزها اهمیت می دهد و آن ها را در ساخت خودکارهایش به کار می برد. تیم متخصصی در این کمپانی برای تهیه خودکارهایی با تنوع فراوان کار می کنند که شما را برای سال ها راضی نگه می دارد.

مهم ترین قسمت خودکارهای پارکر موتور آن هاست که موتور این خودکارها از نوک قلم، مغزی خودکار و جوهر تشکیل شده است. در این خودکار فلز های گرانبهایی استفاده شده است که همین موضوع عمر و دوام این خودکارها را بالا برده است. در این خودکارها برای ساخت سر و بدنه خودکار از وقه نازک طلا، نقره  یا استیل ضدزنگ استفاده می شود و بعد از ساخت سر و بدنه خودکار اون رو تزیین و حکاکی می کنند.

در تولید این خودکارها از تکنیک بسیار مهمی استفاه می شود که در این مورد در کل اروپا پیشرو هستند و این تکنیک مهم آبکاری است. پایه خودکارهای پارکر برنجی یا نقره ای است که آن ها را با فلزات گرانبها پوشش می دهند.

مرحله نهایی تولید این خودکارها سرهم بندی کردن قسمت های مختلف آن هاست که به دلیل کیفیت بالای تمام قسمت ها سرهم بندیشان هم با دست انجام می شود و ماشینی نیست.

می توانید ایده هایی برای خرید کادو تولد رو در وبلاگ کادو تولد ببینید.

  • ۹۵/۰۹/۲۸
  • نیلوفر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی