کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

ایده هایی برای کادو دادن به همسرانتان را می توانید در این وبلاگ ببینید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خرید اسپیکر برای کامپیوتر

در این نوشته ویژگی های یک اسپیکر مطابق با نیازهای هر فردی مطرح میشه

موسیقی یکی از علاقه های منه و من فقط یا کامپیوتر موسیقی گوش میدم، یک سیستم صوتی عالی برای من وسیله ای لازم و ضروریه. من هم هزینه زیادی خرج کردم و اسپیکرهای گرونی خریدم و اما تجربه خرید اسپیکر های ارزون و حتی اسپیکر با رنج قیمتی متوسط هم داشتم. به همین خاطر توی این ویدیو می خوام مهم ترین نکاتی که باید برای خرید اسپیکر برای کامپیوترتون بدونید رو بهتون بگ

گران خریدبه معنی بهترین خرید نیست: اسپیکرهایی که من برای کامپیوترم تهیه کرده بودم با اینکه از نظر قیمتی بالا بودند، اما برای مدتی طولانی برای من کار نکردند با اینکه نظرات کاربردان در فروشگاه های اینترنتی و آنلاین در مورد آن بسیار خوب بود. اسپیکرهای گران قیمت همیشه بهترین گزینه نیستند.

خرید ارزان و مطابق با نیازهایتان: وقتی اسپیکر کامپیوتر پدر و مادرم خراب شد، از من خواستن با یه اسپیکر جدید جایگزینش کنم. منم به این دلیل که مادر و پدرم نیازشون به اسپیکر در حد دیدن ویدیو های یوتیوب و از این قبیل کارها بود براشون مطابق نیازشون اسپیکری ارزون خریداری کردم که توی فروشگاه های اینترنتی نه ستاره ای کنارش داشت و نه تعریف و تمجیدی ازشون شده بود. اما این اسپیکر با نیازهای پدر و مادرم کاملا سازگار بود و همگی ازش راضی بودیم.رنج متوسز قیمت را انتخاب کنید: این اسپیکری که الان دارم استفاده می کنم ، بهترین اسپیکری که تا  داشتم. این اسپیکر با اینکه قیمت متوسطی داشت عمر خوبی داشته و هنوز هم داره به خوبی کار می کنه و منم خیلی راضیم از انتخابم.

پس قدم اول برای خرید یک اسپیکر شناسایی نیازتونه و اینکه چه آپشن های اضافه ای در کنار اسپیکرتون نیاز دارید. توی این ویدیو به شما چند راه خوب برای انتخاب اسپیکر مورد نظرتون پیشنهاد می دم.

در وبلاگ کادو ارزان ایده های جالب برراتی تهیه هدیه برای همسرتان پیدا کنید. 

  • ۹۵/۱۰/۰۵
  • نیلوفر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی