کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

ایده هایی برای کادو دادن به همسرانتان را می توانید در این وبلاگ ببینید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هندوانه شب یلدا را تزیین کنید

هندونه میوه خوشمزه ای که زینت بخش شب بلند یلداست، میوه مورد علاقه ای برای کسایی که میوه آرایی می کنن. در اصل تزیین هندونه یه هنر ژاپنیه به اسم موکیمونو . در این هنر هندونه مثل یه مجسمه میمونه که برای تزیین و حکاکیش وقت زیادی صرف میشه. اما ما ها هم از این هنر استفاده می کنیم و برای تزیینات شب یلدا سود می بریم و هندونه هامون خوشگل می کنیم.

هندونه در قدیم میوه ای تابستونی بود که فقط تابستونا پیدا می شد و همه منتظر بودن تابستون بیاد و این میوه خوشمزه رو بخورن و ازش لذت ببرن، اما این روزه این میوه همه جا پیدا میشه و هر وقتیم که خواستید می تونید اونو پیدا کنید. یکی از رسمای ما ایرانیا هم خوردن هندونه شب یلداست، که یکی از تزیینات شب یلدا تزیین هندونست که اونو به شکل حیوونای مختلف، ظرف های تزیین شده خوشگل، سبد درست می کنن و خود هندونه رو هم به شکل رز یا گل های زیبای دیگه در میارن و برای این شب استفاده می کنن. شما هم می تونید یه کارد تیز پیدا کنید و مهموناتونو با یه تززین هندونه فوق العاده شگفت زده کنید.

شاید این کار به نظر کمی سخت بیاد اما اگه روش انجام اونو بلد باشید واقعا راحت و سادست. توی این ویدیو یاد می گیرید که یه کاسه به شکل گل نیلوفر با پوست هندونه درست کنید و خود هندونه رو با قاشق اسکپ بستنی گرد برش بدید و یه ظرف خوشگل با دیزاین زیبا برای مهمونا آماده کنید و تزیین میز شب یلدا تونو خاصص  کنید. قبلا براتون ایده های مختلفی برای کادوهای شب یلدا و دکوری های دیگه گذاشتیم که می تونید از اون ها هم ایده بگیرید و شب خاطره انگیزیو تجربه کنید.

در وبلاگ کادو چی بسازم ایده های کادویی برای همسرتونو پیدا کنید و اون هارو بسازید و همسراتونو خوشحال کنید.

  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • نیلوفر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی