کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

کادو برای همسر

ایده های کادویی برای همسر

ایده هایی برای کادو دادن به همسرانتان را می توانید در این وبلاگ ببینید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ایده متفاوت کادویی: دستگاه گریل بدون دود

کباب درست کردن روی آتیش خیلی حس خوبیه. بوی دود، طعم کباب و زمانی که برای پختش صرف میشه واقعا لذت بخشه. این کارو می تونید با دستگاه های مختلف انجام بدید.

می تونیم هر چیزیو گریل کنیم از سبزیجات و گوشت گرفته تا غذاهای دریای و میوه، میشه گفت هیچ چیزی وجود نداره که نتونیم گریلش کنیم. پس مهم ترین تصمیم برای گریل کردن هزینه کردن برای اونه. یه دستگاه گریل می تونه انتخاب غذای شمارو مشخص کنه و وسیله ایه که توی هر آشپزخونه ای باید وجود داشته باشه. چیزهایی که برای خرید یه دستگاه گریل مهمه بدونید اینهاست: دما، زمان، سوخت مصرفی، حرارت دهی مستقیم یا غیرمستقیم و البته امنیت.

همیشه شرایط گریل کردن در بیرون از خونه وجود نداره، علاوه بر اون ممکنه شما فضای کافی برای این کار نداشته باشید. به همین دلیل می خواییم دستگاه گریل فیلیپس رو به شما معرفی کنیم که چون بدون دوده می تونید توی خونه هم ازش استفاده کنید و نیازی نیست حتما بیرون از خونه باشه.

بهتون یاد می دیم که چجوری از این دستگاه استفاده کنید و طرزتهیه یه استیک خوشمزه و یه قارچ برگر فوق العاده رو می بینید. بهتون پیشنهاد می کنم حتما این ویدیو رو ببینید.

مطمئنا یه دستگاه گریل هر خانمی رو خوشحال می کنه چرا که آشپزی رو بسیار لذت بخش تر می کنه.می تونید توی وبلاگ کادو تولد ایده های تولد زیادی برای همسرتون پیدا کنید 

  • ۹۵/۰۹/۲۳
  • نیلوفر آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی